2024-2025 Akademik Yılına hazırlanırken, Hisar Okulları Profesyonel Öğrenme Merkezi (PÖMER) liderliğinde sosyal-duygusal becerilerden eğitimde müfredat geliştirmeye, çocuk koruma politikalarından sürdürülebilirliğe kadar uzanan geniş yelpazede yer alan pek çok profesyonel öğrenme programı tamamlandı. Bu eğitimler okul çalışanlarının yalnızca profesyonel gelişimlerini değil, aynı zamanda öğrenciler üzerinde yaratacakları etkiyi de güçlendirirken hem ulusal hem de uluslararası düzeyde fark yaratma potansiyeline sahip bir vizyonun parçası olarak sunuldu. PÖMER tarafından akademik ve idari kadroya yönelik gerçekleştirilen toplam 286 saatlik 23 profesyonel öğrenme programı yaklaşık 1568 katılım sayısıyla hayata geçirilmiştir. Okul içi ve okul dışı özverili bir iş birliğiyle yürütülen bu programlar, akademik ve idari alanda geniş bir yelpazede stratejik konuları ele alıyor.
- UbD (Understanding by Design) Tasarım Yoluya Anlama Eğitimi
- İkinci Adım Eğitimi
- Çocuk Koruma Eğitimi
- Çocuk Koruma Eğitimi 2
- Sürdürülebilirlik Eğitim ve Çalıştayı
- Matematik Öğretim Programı Çalışması
- Seslendirme Eğitimi
- İletişim Eğitimi
- Değişim Yönetimi Eğitimi
- Özgül Okuma ve Yazma Sorunları Vaka Çalışması
- Özel İhtiyaçlı Öğrencileri Tanıma ve Destekleme Eğitimi ve Vaka Çalışması
- Farklılaştırma Eğitimi ve Grup Çalışması
- Disleksi Eğitimi
- AP Psikoloji
- Phillips Exeter Biology Conference
- UNESCO Digital Learning Week
- Eğitimciler İçin Yapay Zeka
- IELTS Atölye Çalışması
- Belirsizlik Dönemlerinde Güçlü Kalmak, Duygusal Dayanıklılık ve Stres Yönetimi
- Etkili İletişim Kurmanın Yolları: Çatışmaların Çözümü
- Okulöncesinde Risk Faktörleri Eğitimi ve Vaka Çalışması
- State University of New York (SUNY) Yüksek Lisans Programı
- Yıldız Teknik Üniversitesi Yüksek Lisans Programı
2024-2025 Akademik yılına yoğun ve verimli bir başlangıç yapan Profesyonel Öğrenme Merkezi PÖMER, ulusal ve uluslararası alanda öncü eğitim kurumlarıyla iş birliklerini genişleterek, yeni projelere ve farklı alanlarda uzmanlaşmış kolaylaştırıcılar yetiştirmeye hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda yeni öğretmenlere yönelik düzenlenen UbD eğitimlerinde Hisar Okulları kolaylaştırıcıları görev almış ve program başarıyla tamamlanmıştır. Merkez, profesyonel öğrenme topluluklarını daha dinamik ve etkili hale getirmek için “birlikte öğreniyoruz” ilkesinden yola çıkarak öğretmenler arasındaki bilgi ve deneyim paylaşımlarını artırmayı hedefliyor. Aynı zamanda, yalnızca bulunduğu çevredeki değil, Türkiye’nin dört bir yanındaki öğretmenlere ulaşarak eğitimde yeni ufuklar açmayı hedefliyor. Bu sayede, öğretmenlerin mesleki gelişim süreçlerine katkı sunarken, daha geniş bir etki alanı yaratmayı ve sürdürülebilir öğrenme kültürünü yaygınlaştırmayı misyon ediniyor.