2024-2025 AKADEMİK YILI
HİSAR OKULLARINDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK YILI
Ülkenin önde gelen akademik kadrosuyla araştırmacı, sorgulayan, özgüvenli, ahlaklı ve farkındalıkları yüksek bireyler yetiştiriyor,
1329 mezunumuz ve 1667 öğrencimizle birlikte sürdürülebilir bir gelecek inşa etmek için çalışıyoruz.
Bilişim Stratejileri Merkezi
Bilişim Stratejileri Merkezi olarak, bilgi ve iletişim teknolojilerinin, eğitim sürecinin doğal bir parçası olarak yer almasını sağlamak üzere çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.
Yazma Becerileri Merkezi
Yazma Berileri Merkezimizde ziyaretçilerin yazar kimliklerine ilgi gösterilen, yazma üzerine konuşulan, samimi ve rahat bir ortam bulunmaktadır. Eğitmenler, fikirlerin geliştirilmesine ve mümkün olan en açık ve etkili biçimde ifade edilmesine yardımcı olmayı hedeflerler.
İnovasyon Merkezi
İnovasyon Merkezi; teknoloji toplumu ile etkileşimi ve K-12 eğitiminde mükemmeliyete ulaşma çabasını destekleyen, geliştiren hedefleri barındıran STEAM odaklı programlarla öğretmek ve öğrenmek için disiplinler arası ve çok disiplinli bir platform olarak tasarlanmıştır.
Üniversite Danışmanlık ve Kariyer Merkezi
Hisar Okulları’nın misyon ve vizyon tanımına uygun olarak Kariyer Merkezimizde yürüttüğümüz çalışmalarda, öncelikli hedefimiz öğrencilerimize ders seçimi, kariyer yönelimi, üniversite hazırlık -başvuru ve tercih süreçlerinde rehberlik etmek ve destek sağlamaktır.
Fab Academy
Hisar Okulları olarak, bilgisayar bilimleri eğitimi alanında yürüttüğümüz çalışmalar kapsamında Türkiye’deki ilk ve tek, dünyada ise K-12 seviyesinde ikinci Fab Academy Node olma başarısını elde ettiğimizi duyurmaktan büyük bir gurur duyuyoruz.
Profesyonel Öğrenme Merkezi
NEASC tarafından akredite edilen Türkiye’deki ilk ve tek ESO (Educational Service Organization)dur.
PÖMER, tüm Okul çalışanlarının bilgi ve becerilerini destekleyecek ve geliştirecek ulusal ve uluslararası platformlarda profesyonel öğrenme programları sunarak yenilikçi, yaratıcı, katılımcı fırsatlardan ve araştırma ortamlarından oluşan bir sistem sağlamaktadır.
POST CONTENT TEXT

Öğrencimiz, Harvard’ın Yarışmasında Türkiye Birincisi
Hisar Lisesi 11. Sınıf öğrencimiz Moldır Z., Harvard Üniversitesi’nin lise öğrencileri arasında düzenlediği Harvard Political Review Political Essay Competition 2025 makale yarışmasına, “Teknolojik Gelişmelerin ve Yapay Zekanın Küresel Siyaset Üzerindeki Etkileri” hakkında yazdığı makalesi ile katılarak, 40 farklı ülkeden 500’den fazla katılımcının başvurduğu organizasyonda bireysel kategoride Türkiye birincisi oldu.
Öğrencimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Lise Öğrencilerimiz P4C Atölyesine Katıldı
25. Kitap Ağacı Haftası Etkinlikleri kapsamında öğretmenimiz İlknur Güler ile Lise öğrencilerimiz P4C Atölyesinde bir araya geldi. “Katılım Hakkı” kavramının ele alındığı atölyede, öğrenciler bu hakkın okul, aile ve toplumdaki uygulamalarını tartışarak, toplumsal süreçlerde daha etkin rol alma biçimlerini birlikte düşünme imkanı buldular. Atölyede katılım hakkının yalnızca bir kavram değil, günlük yaşamının doğal bir parçası olduğu anlaşılmaya çalışıldı.

Tebrikler
8. sınıf öğrencimiz Yağmur T., Hollanda Tolbert’te düzenlenen uluslararası CDI Yarışması’nda Children Kategorisi’nde %71.574 puanla 5. olarak dereceye girdi. Öğrencimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Nokta Parantez’den Otomata Eğitimi
Hisar Lisesi öğrencilerinden oluşan robotik takımımız Nokta Parantez tarafından gönüllü olarak yürütülen Otomata eğitimi, Özel Bezciyan Ermeni Ortaokulu’nda 5, 6 ve 7. sınıf seviyelerinden 32 öğrencinin katılımıyla gerçekleştirildi.
Öğrenciler, altı farklı kit modelinden oluşan otomata setleriyle bireysel olarak çalışarak, her bir mekanik sistemi adım adım inşa etti; süreç boyunca hem el becerilerini hem de problem çözme yetkinliklerini geliştirdiler ve tüm kitleri başarıyla tamamladılar.

Hisar Konuşmalarında Dr. Deniz Bağrıaçık Konuğumuz Oldu
İnsan ve Toplum Araştırmaları Merkezinin (İTAM) öncülüğünde düzenlenen Hisar Konuşmalarının bu seneki ilk oturumunda, sosyolog, yazar ve sosyal girişimci Dr. Deniz Bağrıaçık konuğumuz oldu. “Sürdürülebilir Biz: Yoksullukla Mücadelede Sosyal Girişimin Gücü” başlıklı konferansta, sürdürülebilir kalkınma hedefleri doğrultusunda sosyal girişimlerin nasıl bir rol oynayabileceği ve yoksullukla mücadelede nasıl etkili olabileceği konuşuldu.

Kitap Ağacı Haftası Etkinlikleri Devam Ediyor
Hisar Ortaokulu Sosyal Bilimler Bölümümüz “Kitap Ağacı Haftası” aktiviteleri kapsamında, “Düşünceler Büyüsün” başlıklı etkinlik düzenledi. Öğrencilerimiz, lobide yer alan düşünce sorusuna “katılıyorum”, “kararsızım”, “katılmıyorum” şeklinde yanıtlar vererek oluşan sorgulama ortamında farklı bakış açıları geliştirme imkanı elde etti.
POST CONTENT TEXT