Hisar Öğrencisi Olmayanlar için AP Sınav Başvuru Süreci

Hisar Okulları resmi bir AP sınav merkezidir; Hisar Lisesi öğrencisi olmayanlar, Hisar Okullarında AP sınavlarına girme olanağına sahiptir. Hisar Lisesi öğrencisi olmayanlar AP derslerine kabul edilmez, sadece AP sınavlarına girebilirler. Diğer okul öğrencilerinin AP Sınavı başvuru süreci detaylarını sayfamızda bulabilirsiniz.

Hisar öğrencisi olmayan öğrencilerin;

  • HisarNet üzerinden AP Sınavlarına kayıt olmaları
  • College Board web sitesinde bir hesap oluşturmaları
  • SADECE SINAV öğrencisi olarak sınav kodlarını girmeleri gerekmektedir.
  • AP dersi almadan sadece sınava giren öğrencilerin College Board sistemi aracılığıyla ders materyallerine ve sorularına erişimi yoktur.
  • Hisar Okulları Sınav Merkezi tarafından açıklanan AP sınavı son başvuru tarihlerinin, College Board web sitesindeki son başvuru tarihlerinden farklı olabileceğini lütfen unutmayın. Hisar Okulları Sınav Merkezi tarafından duyurulan tarih ve sürelere uymanız gerekmektedir.

AP Sınavı Başvuru Süreci

    AP Sınavı başvuru sürecinde ilk adım Hisar Okulları AP Portal hesabı oluşturup AP Sınavı Başvuru Formunu doldurmaktır. Bu formda Hisar Okullarında gireceğiniz sınavı/sınavları belirteceksiniz. Sınavı iptal etmek isterseniz, sınav iptali HisarNet sayfasından gerçekleşir. 

    • Sınav Ücretinin Ödenmesi

    AP Sınavı Başvuru Formunu doldurup seçtiğiniz sınavlara ayrı ayrı kredi kartı üzerinden  ödeme yaparak başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz. Sınav iptalinde, ücret iadesi, ödemeyi yapmış olduğunuz kredi kartına yapılacaktır.

    • College Board hesabı oluşturun ve College Board Sistemine Sınav Kodlarını Girin

    “AP Sınavı Başvuru Formu”nu doldurulup sınav ücreti ödedikten sonra öğrenci ve veli/veliler ile her sınavın ayrı kodu paylaşılacaktır.

    Öğrenciler bu kodları alır almaz College Board hesaplarına girmelidir. (Kodu GİRMEMEK, sınav/sınavların sipariş edilememesine ve öğrencinin sınava girememesine neden olacaktır.)
    Öğrencinin gireceği sınavlar, College Board hesabına eklenip AP bölümünde görüldüğünde AP Sınavı Başvuru süreci tamamlanmış olur.

    Önemli İade Bilgileri

    • 22 Ekim 2024 – 28 Şubat 2025 tarihleri arasında yapılacak sınav iptallerinde ödenen ücretten sınav başına %50 kesinti yapılacaktır.
    • 1 Mart 2025 tarihinden sonra yapılacak sınav iptallerinde ücret iadesi yapılmayacaktır.

    Kurum iletişimi sadece ap@hisarschool.k12.tr adresi üzerinden yapılacaktır. E-postalarınız  en geç 5 iş günü içinde cevaplanacaktır.

    AP sınav tarihlerine buradan ulaşabilirsiniz.