Hisar Öğrencileri için AP Sınav Başvuru Süreci

AP Sınavı Başvuru Süreci

AP Sınavı başvuru sürecinde ilk adım Hisar Okulları HisarNet hesabı oluşturup AP Sınavı Başvuru Formunu doldurmaktır. Bu formda Hisar Okullarında gireceğiniz sınavı/sınavları belirteceksiniz.

  • Sınav Ücretinin Ödenmesi

AP Sınavı Başvuru Formunu doldurup seçtiğiniz sınavlara ayrı ayrı, kredi kartı üzerinden ödeme yaparak başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz. Sınav iptalinde ücret iadesi, ödemeyi yapmış olduğunuz kredi kartına yapılacaktır.

  • College Board hesabı oluşturun ve College Board Sistemine Sınav Kodlarını Girin

“AP Sınavı Başvuru Formu”nu gönderip sınav ücretini ödedikten sonra öğrenci ve velisi/velileri ile bir kod paylaşılacaktır.

Öğrenciler bu kodları alır almaz College Board hesaplarına girmelidirler. (Kodu GİRMEMEK, sınav/sınavların sipariş edilememesine ve öğrencinin sınava girememesine neden olacaktır.)

Öğrencinin gireceği sınavlar, College Board hesabına eklenip AP bölümünde görüldüğünde AP Sınavı Başvuru süreci tamamlanmış olur.

Önemli İade Bilgileri

  • 22 Ekim 2024 – 28 Şubat 2025 tarihleri arasında yapılacak sınav iptallerinde ödenen ücretten sınav başına %50 kesinti yapılacaktır.
  • 1 Mart 2025 tarihinden sonra yapılacak sınav iptallerinde ücret iadesi yapılmayacaktır.

Kurum iletişimi sadece ap@hisarschool.k12.tr adresi üzerinden yapılacaktır. E-postalarınız  en geç 5 iş günü içinde cevaplanacaktır.

AP sınav tarihlerine buradan ulaşabilirsiniz.