Erişilebilir Her Şey Kurumu, Toplumsal Etki Merkezimizin (TEMER) daveti ve İlkokul 4. Sınıf öğrencilerimizin katılımıyla okulumuzda çeşitli gözlemler gerçekleştirdi. Yapılan gözlemler sonucunda ilk Hisar Okulları Fiziksel Erişilebilirlik Durum ve Tavsiye Raporunu hazırlandı. 4. Sınıf öğrencilerimiz Hisar İlkokulunda yapılan tespitleri İcra Kurulumuza aktararak sürece önemli bir katkıda bulundular. 

T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı – Fiziksel Erişilebilirlik Kılavuzu, American Disability Act – Standarts for Acceessible Design, Canada Rick Hansen Foundation- Accessible Certification standartları çerçevesinde hazırlanan raporun yönlendirmeleriyle kapsayıcı bir öğrenim ortamı sunma hedefimizi pekiştirmek ve okulumuzu erişilebilir kılmak üzere çalışmalarımıza devam edeceğiz.